Android 2. Tworzenie aplikacji - Książki Medyczne - Najtańsza Księgarnia Medyczna
img
img

Android 2. Tworzenie aplikacji

  • Dostępność: Brak
  • Wydawca: Helion

Tytuł: Android 2. Tworzenie aplikacji

Autor: Hashimi Sayed, Komatineni Satya, MacLean Dave

Rok: 2010

Format: 16.0x23.5cm

Stron: 696

ISBN: 9788324633401

Błyskawicznie opanuj środowisko produkcyjne dla Androida!

Jak rozpocząć przygodę z systemem Android?
Jak korzystać z usług geolokalizacyjnych?
Jak tworzyć trójwymiarową grafikę, korzystającą z biblioteki OpenGL?

Jakiś czas temu mogło się wydawać, że rynek systemów operacyjnych dla smartfonów jest podzielony i nie ma na nim miejsca dla żadnych debiutantów. Jednak najwięksi gracze tego segmentu byli w dużym błędzie. Pojawił się Android. Nowatorski, przyjazny, atrakcyjny oraz w najwyższym stopniu zintegrowany z usługami Google",a system operacyjny dla telefonów. Fakt, że był firmowany przez jedną z najbardziej znanych firm - Google - niewątpliwie dał mu ogromną siłę przebicia. Liczba jego fanów rośnie wręcz w tempie geometrycznym!

Błyskawicznie powstały niezliczone aplikacje dla tego systemu. Codziennie zastępy programistów tworzą nowe, jeszcze lepsze programy. Dzisiaj ich liczba jest szacowana na grubo ponad 80 tysięcy! Teraz i Ty będziesz mógł dołączyć do grona ludzi tworzących aplikacje na tę platformę. Niniejsza książka stanowi kompletny przewodnik po najnowszej wersji systemu Android. Na samym początku dowiesz się, jak skonfigurować środowisko produkcyjne, oraz poznasz strukturę i elementy składowe aplikacji dla Androida. Kolejne rozdziały to same smakowite kąski dla każdego programisty - tworzenie interfejsu użytkowników i animacji dwu- oraz trójwymiarowych. Nauczysz się także efektywnie korzystać z zasobów i usług lokalizacyjnych, tworzyć widgety oraz podłączać się do zasobów sieci Internet. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę z tworzeniem aplikacji dla telefonów komórkowych.

Przygotowanie środowiska pracy
Podstawowe składniki systemu Android
Wykorzystanie zasobów, dostawców treści oraz intencji
Tworzenie interfejsu użytkownika - używanie kontrolek
Zastosowanie menedżerów układu graficznego
Praca z menu
Prezentowanie animacji dwuwymiarowych
Geokodowanie w Androidzie
Wykorzystanie usług geolokalizacyjnych
Zastosowanie modułu HttpClient
Wykorzystanie biblioteki OpenGL do tworzenia grafiki trójwymiarowej
Zarządzanie preferencjami
Tworzenie widgetów ekranu początkowego
Usługi wyszukiwania
Korzystanie ze sklepu Android Market

Twórz aplikacje na jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się platform!